Certificat de garanție

Condiții generale de acordare a garanției:

Societatea noastră, în calitate de vânzător, asigură calitatea produselor achiziționate. Perioada de garantie comerciala a produselor de imbracaminte si accesorii comercializate de societatea noastra este de 30 de zile de la data achizitiei produsului. În condiții normale de utilizare aceste produse sunt garantate pentru orice defect de fabricație pe o perioadă egală cu durata medie de utilizare de 30 de zile de la data achiziționării.

Prezentul certificat de garantie comerciala este intocmit si eliberat in conformitate cu prevederile Legii nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, republicata si modificata prin OG nr. 9/2016 și ale OG nr. 21/1992, privind protectia consumatorilor, republicata și modificata.

Drepturile prevazute prin lege consumatorilor (inclusiv garantia legala de conformitate prevazuta de art. 2 alin. e¹  coroborat cu art. 16 si 16² din Legea  nr. 449/2003) nu sunt afectate de garantia comerciala oferita. Prin prezenta, consumatorii sunt informati in mod nemijlocit ca durata medie de utilizare a produsului este de 30 de zile de la achizitie, caz in care garantia legala de conformitate acordata consumatorilor (astfel cum este aceasta notiune definita de art.2 pct. 2 din OG nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor este limitata la aceasta perioada, in conformitate cu dispozitiile art. 16² din Legea nr. 449/2003).

In cazul cumparatorilor persoane juridice este aplicabila doar garantia comerciala de 30 de zile de la achizitie.

Pentru acordarea garanției comerciale si respectiv a garantiei legale de conformitate este necesară respectarea stricta a instrucțiunilor precizate mai jos. Trebuie să luaţi în considerare faptul că, odată cu timpul şi cu purtarea, toate produsele vor da semne de uzură, iar aceasta nu reprezintă un defect care implica acordarea garantiei comerciale sau legale de conformitate. Garanţia se aplică doar în cazul în care cumparatorul face dovada achiziţiei produsului de la societatea noastra, sens in care este obligatorie prezentarea bonului fiscal sau a facturii fiscale aferente produsului, precum si toate accesoriile produsului.

Lipsa unuia dintre elementele de mai sus, poate duce la refuzul acordarii garantiei pana la prezentarea documentelor de mai sus.

In cazul solicitarii nejustificate de acordare a garantiei ne rezervam dreptul de a cere beneficiarului contravaloarea transportului achitat de subscrisa pentru returul produsului reclamat ca fiind defect si a manoperei de investigare a produsului reclamat a fi afectat de vicii ascunse. Toate produsele reclamate ca fiind afectate de vicii ascunse vor fi supuse expertizei de specialitate. Garantia este valabila numai pe teritoriul Romaniei. Perioada de garantie se prelungeste cu termenul scurs de la data reclamatiei pana la data aducerii la conformitate a produsului (inclusiv perioada necesara efectuarii expertizei), mentionandu-se acest fapt in certificatul de garantie. In cazul inlocuirii produsului se va emite un nou certificat de garantie.


Modalităţi de asigurare a garanţiei:

In situatia constatarii unui defect al produsului achizitionat din magazinul nostru in timpul perioadei de garantie, va rugam sa ne contactati pentru instructiuni la nr. de telefon 0744 634 270 sau la adresa de mail office@sona-impex.ro .

Garanţia va fi asigurată în cel mult 15 zile calendaristice de la data sesizării prin:

repararea produsului

inlocuirea produsului - dacă acesta nu poate fi reparat

returnarea contravalorii produsului, daca nici repararea, nici inlocuirea nu sunt posibile.

 Conform dispozitiilor Legii nr. 449/2003, la achizitionarea produsului, vanzatorul are obligatia de a explica modul de utilizare si intretinere a produsului furnizat. Clientul are obligatia sa verifice integritatea produsului, aspectul exterior si prezenta in ambalaj a accesoriilor produsului inainte de finalizarea vanzarii. Orice reclamatie ulterioara referitoare la lipsa de conformitate din punct de vedere estetic sau de integritate exterioara si care ar fi putut fi sesizata la cumparare nu va fi luata in considerare. Pentru a fi recunoscuta si validata orice lipsa de conformitate a produsului trebuie reclamata in cadrul perioadei de garantie.


Condiţii în care garanţia nu este aplicabilă

uzura morală şi uzura fizică normală a produsului

uzura materialelor din cauciuc si elastic si deteriorarea mecanica a capselor si fermoarelor

decolorarea produsului sau a părţilor componente ale acestuia în urma expunerii la factori de mediu (soare, alte surse puternice de căldură, umiditate excesiva, ploaie, zăpadă)

deteriorări suferite de produs în urma unor evenimente extraordinare: accidente, incendii, cutremure, inundaţii, etc.

defecte produse de transport, manipulare şi depozitare a produsului în condiţii improprii (temperatură şi umiditate excesive, etc.) precum si in caz de interventie asupra sa a actiunii animalelor de companie, rozatoare, daunatori;

defecte cauzate de utilizarea neadecvată sau incorectă a produsului, inclusiv in caz de socuri mecanice voluntare sau involutare (frecare, lovire, agatare, rupere, sfasiere, etc.)

intervenţia efectuata asupra produsului de persoane neautorizate inclusiv vopsirea produsului

întreţinere defectuoasă (curăţarea folosind metode sau produse neadecvate)

incompatibilitati de marime si latime (pentru aceasta situatie este posibila schimbarea produsului nefolosit cu respectarea conditiilor aferente Schimbului/Returului de produse).